Zurich are o nouă identitate

Zurich

Zurich îşi schimbă „identitatea turistică”

Cu un logo și un slogan nou, orașul Zurich din Elveția vrea să atragă mai mulți turiști! “Zurich – World Class. Swiss Made” este noua identitate, autoritățile au considerat că noul slogan este cu mult mai bun decât cel vechi, „Zurich Downtown Switzerland”, iar primarul orașului, Corine Mauch, spune că de acum încolo marketingul turistic va fi unul competitiv, unul mult mai puternic, care să le asigure o creștere importantă a numărului celor care „trec pragul orașului”

Având în vedere faptul că Zurich nu stă deloc rău la capitolele peisaje frumoase, cultură, ospitalitate și infrastructură am spune că oportunități există, însă până acum localitatea a fost promovată mai mult ca un centru de business, nu tocmai ca un oraș pe care merită să-l vizitezi rătăcindu-te printre străzi și atracții turistice.

Noua campanie va fi demarată acum, în septembrie, așa că nu ar trebui să vă mire dacă ajungeți prin Zurich și vedeți un cu totul alt logo de brand.

Ați fost la Zurich până acum? Credeți că vor reuși autoritățile să „reînvie” turismul?

Citește mai multe despre noua campanie de promovare a orașului Zurich pe wall-street.ro.

Sursă foto: traviscrawford/ Flickr.com.

Adauga un comentariu