TripAdvisor lansează Tingo: platformă de booking care oferă diferenţa de bani dacă preţul scade

Un nou serviciu de booking Tingo

Un nou serviciu de booking: Tingo

Noua platformă este al doilea serviciu de booking din grupul din care face parte şi TripAdvisor, primul fiind SniqueAway, lansat în vara lui 2010.

Cu ce vine nou Tingo? Promite utilizatorilor că vor primi banii înapoi dacă preţul plătit pentru o cameră la hotel o să scadă, după ce rezervarea deja a fost făcută şi plătită. Interesant, aş zice, pentru că aşa userii sunt asiguraţi că vor beneficia de promoţiile post-rezervare, adică fix de acele schimbări pe care le urâm cu toţii pentru că mai mereu există abia după ce noi ne-am achiziţionat un pachet complet. Tingo ne promite, aşadar, că vom primi cel mai mic preţ sau cele mai bune oferte din perioada în care vrem să plecăm.

Ofertele hoteliere vin pentru moment prin reţeaua de afiliere Expedia.

“Vă trimitem un mail de fiecare dată când preţul scade şi vă com trimite banii înapoi prin cardul de credit în doar câteva zile de la eliberarea camerei de hotel” – e specificat pe Tingo.

Compania spune că numai cei din Statele Unite ale Americii ar fi putut salva peste 300 de milioane de dolari doar în 2011 dacă ar fi existat un astfel de serviciu anul trecut. Mai mult chiar, pentru a demonstra că fluctuaţia preţului există Tingo spune că aproape 500 de unităţi de cazare din Paris au avut scăderi de preţ doar în ultima lună, la fel peste 200 de hoteluri din New York şi aproape 270 din Londra.

La final vă mai spun că nu scăpăm de părerile userilor de pe TripAdvisor care sunt urcate cu tot cu poze la fiecare hotel în parte. 🙂

Mie una mi se pare foarte util serviciul şi chiar sper să meagră aşa cum e promis.

Adauga un comentariu