Comparând trei tipuri de smartphone-uri cunoscute, în speţă BlackBerry, iPhone şi terminale pe Android, portalul britanic a obţinut nişte rezultate destul de interesante. Astfel, s-a observat că utilizatorii de iPhone sunt mai romantici în călătoriile lor, cei cu gadgeturi pe Android tind să fie mai aventuroşi, în timp ce fanii BlackBerry cheltuiesc cel mai mult în vacanţe. Nadine Hallak, expert în călătorii din cadrul Cheapflights.co.uk, a explicat că de cele mai multe ori tipul telefonului pe care turistul îl are în buzunar spune foarte multe despre personalitatea acestuia. Tocmai de la această idee a plecat de fapt şi acest studiu, portalul reuşind să afle cam ce preferinţe de ordin financiar au călătorii în vacanţele lor. Câteva dintre detaliile sondajului efectuat spun că:
- Căutarea zborurilor mănâncă destul de mult timp
- Romantismul este calitatea principală a celor cu iPhone-uri
- Userii de Android sunt mai interesaţi de tehnologie
- Împătimiţii de BlackBerry sunt mai cheltuitori
Aproximativ 14 milioane de ore sunt petrecute pentru a căuta zboruri, iar asta în timpul serviciului. Cei care utilizează BlackBerry-uri tind să petreacă cu circa 38% mai mult timp căutând zboruri în comparaţie cu userii de iPhone sau Android.
Utilizatorii de iPhone sunt mult mai romantici comparativ cu celelalte două categorii menţionate şi sunt mult mai pasionaţi de shopping. De asemenea, pasiunea pentru jocurile de noroc este o altă ”calitate” a acestora, existând de două ori mai multe şanse, în comparaţie cu ceilalţi utilizatori, ca cei cu iPhone-uri să meargă în vacanţe la Las Vegas.
Aventuroşii studiului au fost cei cu telefoane pe Android dar şi cei mai interesaţi de tehnologie. S-a stabilit că aceşti turişti au cu 50% mai multe şanse să viziteze destinaţii mai ”tehnologizate” precum Tokyo, faţă de cei cu BlackBerry sau iPhone.
Aceştia au obiceiul să fie mai darnici la portofel şi au cele mai mari şanse să îşi ducă partenerul ori partenera la cine foarte scumpe. Totodată, utilizatorii de BlackBerry nu sunt la fel de flexibili, precum cei de iPhone, atunci când vine vorba de disponibilitatea pentru serviciu în timpul vacanţelor lor.
Mai multe date obţinute din studiul realizat de Cheapflights.co.uk puteţi citi pe traveldailynews.com
Voi vă regăsiţi în rezultatele făcute publice de acest studiu?
Sursă foto: Jessica Keating Photography/ Flickr.com