Meet & Seat de la KLM

KLM lanseaza Meet & Seat

KLM lansează "Meet & Seat"

Ce înseamnă Meet & Seat? Pasagerii care au cumpărat un bilet de avion îşi pot conecta profilul de Facebook şi cel de la LinkedIn la respectivul tichet pentru a vedea cine mai călătoreşte cu ei. KLM a devenit astfel prima linie aeriană care integrează reţelele de socializare în procesul de rezervare a zborurilor.

Evident că putem să facem anumite informaţii vizibile pentru cei care călătoresc cu noi sau anumite postări vizibile doar pentru aceştia. Ce mi se pare foarte ok este faptul că aşa îţi poţi da seama dacă în avion se află şi o persoană pe care o vei întâlni la conferinţa de afaceri către care te îndrepţi sau, de ce nu, puteţi împărţi acelaşi taxi de la aeroport către hotel cu o persoană care anunţă că se va caza în acelaşi hotel ca şi tine.

Pentru moment, acest serviciu este disponibil doar pe zborurile lung curier intercontinentale, prin intermediul funcţiei Manage My Booking. KLM Meet & Seat demarează ca proiect pilot pe zborurile cu plecare din Amsterdam şi destinaţiile San Francisco, New York şi Sao Paolo. Serviciul urmează să fie disponibil în scurt timp şi pe alte destinaţii intercontinentale.

Cum vi se pare ideea de a integra reţelele de socializare cu zborurile?

Sursă foto: lordsutch/ Flickr.com.

Adauga un comentariu