iPad-ul, în ajutorul companiilor aeriene

iPad-ul uşurează munca angajaţilor British Airways

Angajaţii British Airways vor folosi iPad-uri pentru a fi siguri că toţi clienţii vor beneficia, în orice moment al zborului, fix de lucrurile de care au nevoie. Mai exact, pe device-uri vor fi stocate tot felul de informaţii cat mai detaliate legate de preferinţele clienţilor şi atunci când turiştii se urcă la bordul unui avion vor avea la îndemână toate lucrurile sau facilităţile de care au nevoie. De exemplu, ei nu vor mai trebui să aştept niciun minut pentru a primi informaţii cu privire la locurile pe care ar trebui să stea, care sunt “vecinii” de scaun şi ce vor servi pe parcursul zborului.

Asta înseamnă şi mai puţină muncă depusă de către angajaţii companiei. Să luăm drept exemplu o situaţie în care un angajat se confruntă cu o problemă nemaiîntâlnită până acum, dar care se poate rezolva cu un răspuns primit de la un coleg care se află în celălalt capăt al lumii. O întrebare rapidă şi un răspuns şi mai rapid, trimise şi primite cu ajutorul iPad-ului, rezolvă orice.

Ca să înţelgeţi exact despre ce este vorba, în cazul în care nu aţi călătorit până acum cu avionul, situaţia se schimbă 100%, întrucât în prezent angajaţii companiilor de zbor îşi aşteaptă călătorii cu liste de mai bine de 300 de oameni, fiecare turist având listate informaţii personale, preferinţe, numărul locului în avion etc.

Cum vi se pare ideea?

Citiţi mai multe despre iniţiativă pe traveldailynews.com.

Sursă foto: Joelk75/ Flickr.com.

Adauga un comentariu