Cui te plângi când ai probleme? Sau cum poţi depune o reclamaţie când nu ai parte de o vacanţă tocmai perfectă

Cand vacanta nu e tocmai perfecta

Când vacanţa nu e tocmai perfectă

Nu e ok să ne gândim, chiar înainte de vacanţă, cum, când şi unde se poate depune o reclamaţie dacă vacanţa nu este perfectă, dar e bine de ştiut, nu?

Cei de la Gandul.info au realizat un ghid complet cu toate modalităţile în care se poate depune o reclamaţie, de la a trimite un mail la a depune o reclamaţie în scris.

Cei care sunt nemulţumiţi de calitatea serviciilor primite sau cei care nu beneficiază de toate facilităţile incluse în pachetul turistic plătit se pot adresa reprezentanţilor Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului sau celor de la Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor, în funcţie de cazul pe care vor să îl semnaleze.

Ce sesizezi la Ministerul Turismului

  • legalitatea funcţionării şi de calitatea serviciilor prestate în structurile de primire turistice cu funcţiuni de cazare
  • legalitatea funcţionării şi de calitatea serviciilor prestate pe plaje sau pe pârtii
  • legalitatea funcţionării şi de calitatea serviciilor oferite de către agenţiile de turism
  • structurile de primire turistice cu funcţiuni de alimentaţie publică ce se află în cadrul unor unităţi de cazare
  • structurile de primire turistice cu funcţiuni de alimentaţie publică independente aflate în staţiunile turistice sau în municipiile ţării
  • nereguli apărute în cazul administrarii staţiunilor turistice
  • activităţile de agrement

Reclamaţiile de depun prin telefon, mail sau fax

  • Telefonic la numărul de telefon 0800.868.282
  • Mail la adresa secretariat.control [@] mturism [.] ro
  • Fax la (+40) 0372 144 021

Ce sesizezi la ANPC

Orice sesizare legată de hotelul în care sunteţi cazaţi, restaurante, de pachetul turistic achiziţionat, transport, clasificarea autocarelor sau de modul în care se comportă şoferii sau ghizii turistici pot fi adresate comisariatelor ANPC.

Cei care optează pentru varianta online pot trimite plângerea pe adresa de e-mail reclamaţii. (judeţul în care se află) @ opc . ro sau la numerele de telefon ori fax pe care le puteţi accesa online.

Citiţi mai multe despre cum puteţi reclama serviciile turistice pe Gandul.info.

Sursă foto: espensorvik/ Flickr.com.

Adauga un comentariu