Companiile turistice pregătesc strategii noi pentru 2012

asd

Noi tactici în 2012 şi pentru companiile aeriene

Un nou sondaj de la Collinson Latitude, un furnizor global de venituri elementare şi a produselor de membru, dezvăluie multe companii din industria turismului anticipează o schimbare în strategiile de venituri auxiliare anul viitor, cu accent mai mult pe up-selling si cross-selling.

Aproape jumătate din respondenţi cred că partea de cross-selling si up-selling vor fi, prin intermediul procesului de rezervare, cea mai rapidă creştere a veniturilor auxiliare pentru întreprinderi de călătorie în 2012. În plus, 30% din respondenţi prevăd că vânzările de călătorie non-legate de produsul vor juca un rol esenţial în viitor. În acelaşi timp, sondajul indică viitoare metode convenţionale de călătorie legate de ofertele care vor rămâne importante în programele de venituri auxiliare. Dintre respondenţi, 19% prezic un mai mare cross-selling si up-selling de deplasare legate de produse prin intermediul procesului de rezervare, în timp ce 21% prevăd o creştere a veniturilor la bord auxiliare pentru companiile aeriene.

Despre sondajul desfăşurat puteţi citi şi pe traveldailynews.com

Sursă foto: cliff1066™/ Flickr.com

Comentarii 5
Adauga un comentariu